Translate

piątek, 29 marca 2013

Kamienica cz. 3

Udało mi się wczoraj wieczorem usiąść na chwilę do mojej kamienicy. Dodałem tapety na piętrze oraz obrazy na ścianach. Jeszcze przynajmniej jeden obraz będzie leżał na stercie gruzu, którą dopiero będę robił po świętach.










Pewnie zauważyliście, że dodałem resztki szyb w oknach (dziękuję koledze "kelo83" z forum http://pwm.org.pl za podpowiedzi). Wstawianie tych szyb okazało się wcale nie takie łatwe. Kleiły się do wszystkiego oprócz miejsca gdzie chciałem je umieścić. Poza tym wyszło nieco sztucznie, podobieństwo do prawdziwych zniszczonych okien jest niewielkie - ale może następnym razem uda mi się zrobić to lepiej.  




Zostało jeszcze trochę pracy - resztki dachu, podłoga i gruz na piętrze i brudzenie w kilku miejscach. Ale to wszystko dopiero po świętach - może zdążę w tydzień i kamienica będzie gotowa na moje urodziny ;-D

Brak komentarzy: