Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

Operacja "Icarus"

Ściągnąłem z netu "pedeefa" z zasadami kolejnego rozszerzenia - Operacja "Icarus". Widać tam duży nacisk na walki powietrzna itd, ale jedna rzecz zwróciła moją uwagę. W części "New Rules" znalazłem coś o czym myślałem od dawna - więc od razu postanowiłem to mieć! ;-D
Zacząłem tak: okrągła listewka, mini narzędzie modelarskie (św. Mikołaj trafił z prezentem w 10 ;-), 5 minut pracy i miałem coś takiego...


skalpel, zapałka...


dziurkacz i karton...


i powstały... tadaaaa... MINY. Chciałem zrobić przeciwpiechotne ale to bardziej przypomina radziecką przeciwpancerną TM-57 z dziwnym zapalnikiem ;-D 


Po draybrash'owaniu miałem kilka małych min...


Przygotowałem kilka podstawek na, których umieszczę swoje miny i zrobię własne pole minowe.


Najpierw pomalowane już podstawki pokryłem niewielką ilością drobno pokruszonej kory, która ma imitować glebę.



Następnie trawki elektrostatyczne: zielona 6mm a na to żółta 2 mm.



Teraz przyszła kolej na oznaczenie pół minowych. Znalezione w necie grafiki wydrukowałem na papierze foto (niestety nie miałem matowego i dziwnie się błyszczą ;-) Potem drewniany trzonek (patyczek do saszłyków) i mocowanie z blaszek (folia z jogurtów).


Efekt wygląda tak:





Zapewne zauważyliście, że pola różnią się ilością min i oznaczeniem. Chciałem w ten sposób nie tylko urozmaicić je wizualnie ale przede wszystkim sklasyfikować je pod względem mocy. 
Napiszcie proszę, czy moje wykonanie jest poprawne, czy wygląda to na pole minowe i czy chcielibyście się po nim przejść... oczywiście jednym ze swoich oddziałów Dust Tactics'a.

Brak komentarzy: