Translate

niedziela, 24 marca 2013

Blutkreuz Korps Untertoten Squad - "Axis Zombies"

Przy wymowie pełnej nazwy tego oddziału można sobie język połamać - ale wraz z gorylami jest to moja ulubiona jednostka i wreszcie przyszedł czas na nadanie jej koloru. Jednak nie mógł być to zwykły kolor przecież Zombiaki to "żywe trupy" czyli powinny mieć trupi kolor ;-P
Poszperałem w necie jak inni sobie z tym poradzili. Znalazłem wiele świetnych prac, których przy moich słabych umiejętnościach w malowaniu figurek nawet nie próbowałem kopiować.
Musiałem zrobić coś prostego ale na tyle efektownego, żebym nie musiał się wstydzić za moje Zombiaki ;-D
Ich "twarze" pomalowałem kolorem "light mud", z białymi, pustymi oczodołami, widoczną czerwoną tkanką oraz zabrudzeniami, które zrobiłem za pomocą "dark mud". Dwa kolory błota wydały mi się jak najbardziej na miejscu w przypadku żywych trupów.
Postanowiłem ubrać je w niebieskie uniformy, które podkreśliłem ciemno niebieskim wash'em.


Rękawice to podobnie jak u goryli czarny podkład na to brązowe i pomarańczowe ślady rdzy, metaliczne otarcia i obicia oraz krwiste ślady po walkach.


W necie na jednej z prac widziałem oznaczenia cyfrowe tyle uniformów zombiaków. Pomysł mi się spodobał a do tego przy kilku oddziałach zombiaków jest on bardzo praktyczny - każdy oddział ma swój numer i nie ma problemu w czasie bitewnego zamętu. Mój oddział otrzymał numer 4.


A cały skład prezentuje się... hmmm... powiem tak są ślicznie brzydcy.



Brak komentarzy: