Translate

czwartek, 28 marca 2013

Kamienica cz. 2

Prace nad zrujnowaną kamienicą trwają - chociaż bardzo powoli ze względu na brak umiejętności i wiedzy jak wykonać niektóre elementy. Cały czas posiłkuje się relacjami z projektów prawdziwych modelarzy. A o szczegóły pytam na forach modelarskich.

W moim projekcie przyszła kolej na malowanie - na razie wstępne. Całość pokryłem białym podkładem.







Następnie ciemnoczerwoną farba pomalowałem wszystkie widoczne cegły.



Żeby wyglądały bardziej realistycznie urozmaiciłem je kilkoma odcieniami czerwieni.


Następnie przyszła kolej na okna a raczej to co z nich zostało. Okiennice pomalowałem na brązowo a wszystkie ozdobne kamienie wokół okien, drzwi i na dole budynku pomalowałem mieszanka żółci, brązu i bieli. Starałem się aby kamienie obok siebie miały różne odcienie.





Wykonałem również część podłogi, którą przykleję dopiero po pomalowaniu ścian. Do belek stropowych przykleję wtedy jeszcze dolną część czyli deski sufitowe.


Budynek wyglądał na zbyt czysty jak na zniszczoną podczas działań wojennych kamienicę więc zewnętrzne ściany przetarłem szarą farba a następnie przybrudziłem czarnym washem.




Wstępnie pomalowałem gruz zalegający wokół niektórych ścian oraz dodałem kawałek chodnika - wygląda dość kiepsko ale lepiej nie potrafię - przynajmniej na razie ;-D



Wewnątrz dodałem jeszcze resztki po całkowicie zniszczonej ścianie, gdyż wymyśliłem, że lepiej będzie gdy górne pomieszczenia będą miały różną kolorystykę. Zastosuję tapety... ale to już następnym razem bo żona mnie goni żebym sprzątnął bałagan bo idą święta. Czyli muszę kończyć a Wam wszystkim życzę Zdrowych i Wesołych Świąt.



Brak komentarzy: