Translate

środa, 5 września 2012

Prace ziemne 2

Powoli moje okopy zaczynają przypominać... okopy.
Po wstępnym pomalowaniu podłoża przystąpiłem do układania worków z piaskiem. Stosując metodę przećwiczoną wcześniej rozpocząłem ich układanie od strony prawdopodobnego ataku przeciwnika ;-)




Układanie worków bezpośrednio na makietę ma tę zaletę, że można dopasować je do podłoża czy tez niższej warstwy już ułożonych worków. Układanie już wykonanych "sztywnych" worków powoduje, że wyglądają one jak drewniane klocki - czyli bardzo nienaturalnie.




Starałem się, żeby ułożenia worków było jak najbardziej naturalne, część będzie zniszczona ostrzałem przeciwnika a kila leży wewnątrz okopów. To wszystko ma spowodować, że moje okopy będą wyglądać na bardziej "wojenne".



Następnym etapem będzie dodanie brudu, grudek ziemi, piasku i różnych śmieci wojennych.

Brak komentarzy: